[Ubuntu-be] Proposal for printing new posters for Ubuntu-be - about log-in screen

mario mario at verbelen.org
Sat Jul 11 20:03:58 BST 2009

Jow,

ik ben ook nog wachtende op het resultaat van deze poster/affiche

Het feit dat we de concurrentie zouden gebruiken om Ubuntu in een beter
daglicht te plaatsen vind ik niet zo een goed idee
ik denk niet dat we populair zouden geraken door anderen af te breken
(tegendeel)

Het is goed dat Linux (en zeker Ubuntu) publiciteit zal krijgen door
verspreiding van folders, affiches enz
(Daar werk ik graag aan mee)

Het idee van werkgroepen te vormen sta ik ook achter
(eventueel een voting systeem)

Mario,