[Ubuntu-be] OT: wettelijke garantie

Patrick Coeman patrick.coeman at 171.be
Wed Jan 28 23:42:38 GMT 2009

Hangt af aan wie dat jij verkoopt. Als dat aan een particulier is mag
jij opdraaien voor de garantie van de 13de tot de 24ste maand. Das dus
waarom ik geen HP verkoop aan particulieren.

--
Patrick Coeman
171dotBE

WIJ ZIJN VERHUISD, NIEUW ADRES VANAF 1 JULI.

ICT consulting & beveiliging
Informatiebeveiliging naar ISO-17799, openbron en openstandaarden
Debian GNU Linux, Ubuntu Linux, Microsoft windows en server.

BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748
Richardstraat 36 te B-2060 Antwerpen
Tel: 03 877 79 98, Fax: 03 226 44 02, GSM: 0476 95 95 05
www.171.be info at 171.be