[Ubuntu-be] Open standards presentation for the Apple Club Antwerpen

Ben Bridts ben at bridts.be
Tue Jan 27 22:34:30 GMT 2009

Patrick Coeman wrote:
> Beste,
>
> Dat klopt het gaat over een club die bijeenkomt in het Lepelhof te
> Mortsel, tenzij er daar meer clubs bijeenkomen, en niet over uw club
> op't Kiel.

Voilà, de rechtzetting hebben we ook gehad...

De eerste zin van Patricks bericht was: "Waarschijnlijk is dat TINA (there is no alternative), een
toffe Linuxclub met zeer aangename mensen...". Echt misleidend kan je dit niet noemen. Hij reageerde
dan ook op de "Een computerclub uit Mortsel en niet op de "Apple Club Antwerpen".

Hoewel het volgens mij niet nodig was (zie boven), zie boven.

--Ben