[Ubuntu-be] [map.ubuntu-be.org]Removing from Dutch Support list

Arvid Van Essche arvid.vanessche at gmail.com
Tue Jan 13 07:09:04 GMT 2009

English version see below.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goedendag iedereen,

Ik ben Arvid Van Essche en al ruime tijd Ubuntu gebruiker. Sinds 2005
(Ubuntu 5.10) ben ik een van de gelukkige die Ubuntu mocht ontdekken. In die
jaren was ik een Ubuntu steunpunt in Leuven en Herent en heb dan ook tal van
mensen proberen te helpen in zoverre mijn kennis dit toeliet. Echter de
laatste tijd heb ik minder tijd en moet meer en meer mensen doorwijzen naar
andere steunpunten.
Bij deze zou ik willen vragen dat de moderator van deze map mijn account
wilt verwijderen.

Login: arvid.vanessche op gmail.com
> Naam: Arvid Van Essche
> 2 Locaties: Leuven en Herent

Zou de moderator kunnen antwoorden op deze mail, zodat ik weet dat dit bij
de juiste persoon aangekomen is.

mvg,

Arvid Van Essche
arvid.vanessche op gmail.com
ENGLISH version

Hi,

I'm Arvid Van Essche and I'm a longtime user. From 2005 till now I'm a
member of the Dutch supporters map.
Because of time, I can't be a supporter anymore. I have to forward people to
other supporters.
Can the moderator of map.ubuntu-be.org remove my account?

Login: arvid.vanessche op gmail.com
> Name: Arvid Van Essche
> 2 Locations: Leuven and Herent

Will the moderator contact me if it is done? So I know the mail reached the
right people.

thanks,

Arvid Van Essche
arvid.vanessche op gmail.com