[Ubuntu-be] my message to FEDICT.be: offre tousenligne.be / aanbod iedereenonline.be

.: liezie :. liese.devos at gmail.com
Thu Dec 24 12:08:29 GMT 2009

"Dus ik vermoed dat er  mensen nog in de problemen zullen komen door die
'goedkope' pc.
En daarom snap ik niet de de regering niet aanbeveeld om daar linux op te
laten draaien."

Ik denk dat het is omdat het niet realistisch is. Wij zouden dat als beste
moeten weten.

Weet je wat ik eens zou willen weten. Van al die mensen die wij
(Ubuntu-vrijwilligers) al geholpen hebben om te starten met Linux, hoeveel %
gebruikt Linux een jaar later nog als hoofd besturingssysteem?

5% ? 10 ?

Weet je, ik zou dansen moesten we 10% halen. Maar de werkelijkheid ligt
volgens mij veel veel veel lager.