[Ubuntu-be] Digital week Bree / Digitale week Bree

Jean7491 Jean7491 at free.fr
Sun Dec 6 20:51:16 GMT 2009

William,

Thanks for your initiative !
First we have to look for the possibility and people available to
contribute to the project.
I will contact you later.

Bedankt voor je initiatief!
Eerst moeten we kijken naar de mogelijkheden en de vrijwilligers die
zouden kunnen meewerken.
Ik zal later contact nemen met je.

Jean
Ubuntu Belgian Events Team