[Ubuntu-be] Dipro Fairs 2008-2009; use the wiki!

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Sat Oct 18 00:10:58 BST 2008

Matthew Deboysere schreef:
> Ik heb nog een spindel staan die ik dringend eens uit de weg wil hebben. Ik
> kan een kleine dertig cd'tjes branden. Ik breng mijn laptop met dualboot mee
> om te presenteren dat de overstap niet moeilijk hoeft te zijn.

Denk er aan dat de "final" waarschijnlijk pas kort daarvoor uitkomt, dus
erg veel tijd heb je misschien niet, maar we kunnen wel tijdens de beurs
nog (verder) CD-R's branden, zoals we wel vaker doen.

Overigens, als iemand toevallig voor een beamer kan zorgen, dan kan ik
ook het oude dia-scherm van m'n vader meebrengen.

(Ubuntu als hoofd-OS + Windows in een virtuele machine is IMHO ook
handiger dan dual boot, maar goed... ;-) )

Mvg,

Jan