[Ubuntu-be] Dipro Fairs 2008-2009

Pieter Vande Wyngaerde pietervandewyngaerde at gmail.com
Fri Oct 3 07:34:27 BST 2008

hmm, ik heb hier net gezien dat ik om 13u op een familiefeest moet zijn.

ik kan dus enkel maar in de voormiddag tot 12u. ( is het dan wel de moeite ? )
misschien kunnen we zorgen dat we voor de volgende beurs wat beter
georganiseerd zijn.

Op 02-10-08 heeft yanu<yanu op waime.be> het volgende geschreven: