[Ubuntu-be] Ubuntu CD's

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Tue May 27 07:55:08 BST 2008

(Teacher asking for ubuntu cd's, continues in EN)

Op 27 mei 2008 06:07 heeft Bart Broeckx <bart op ubuntu.com> het volgende
geschreven:
> Beste Ivan,
>
> Ik heb er hier nog een hondertal liggen en wil deze met plezier weggeven. Ik
> ben van Hasselt maar werk in Leuven. Waar kun je ze het beste komen ophalen,
> Ivan? Desnoods stuur ik ze op met de post of proberen we via een oproep aan
> andere leden het transport regelen indien je te ver woont.
Bart, if you drop 30 CD's at my place, I could add in a few ubuntu
posters and send them a package.

I suggest to add a note to the package saying what it cost us. We
could then sollicit a free gift. We have the financial means to try
this approach. If it works, we have one more powerful means of
spreading the word.

Sincerely,

Mark
--