[Ubuntu-be] dipro fair ghent 11-05-2008

Dieter Vanderfaeillie dieter.vanderfaeillie at gmail.com
Sat May 10 13:46:14 BST 2008

Hellow

Ik zal wat Hardy (! ;) ) cd's branden op voorhand en die meebrengen.
Verder zal ik de ganse dag aanwezig zijn.

Morgen kunnen we allen afspreken aan de stand. Aan de ingang
(vooraan, of achteraan, beide zijn open) zeggen dat je de stand van
Lusis zoekt, vind je het niet direct mag je ook bellen of een sms
zenden naar mijn nummer: 0472 41 26 64

Naar ik zie zullen Jan, Pieter, en Kenneth dus in de voormiddag
aanwezig zijn. Thijs blijft net als ik tot het einde?

Tot morgen (om 9 uur ;) )

Dieter

Op 10-mei-08, om 13:24 heeft Gunirus het volgende geschreven: