[Ubuntu-be] cursus linux

Koen Wybo koen.wybo at telenet.be
Fri Mar 28 15:39:59 GMT 2008

Eens proberen samen te vatten.

Twee opties:
1) We werken aan de vertaling van de Engelse cursus naar het Nederlands.
Hiervoor moeten we bij launchpad zijn.

2) We werken aan een 'eigen' cursus.
- Volgende personen hebben interesse (schrap jezelf als ik dit verkeerd
begrepen heb, of omgekeerd: voeg je toe als je er nog niet bij staat):
Richard, Liezie, Ward, Sander en Koen ...
- Het is moeilijk om samen te komen in real-life wegens diverse
redenen.
- We moeten eens dringend spreken ;-)

liezie :. :