[Ubuntu-be] digitale week - kort verslagje

guy duportail guy at linux-service.be
Thu Mar 27 11:04:53 GMT 2008

Op maandag 24 maart 2008 00:02, schreef Richard Bennett:

> ah ja, door de Franstalige title had ik die berichten gemist.
> Indien er een mailinglist of wiki komt rond dit thema wil ik wel mee
> aansluiten en meehelpen waar ik kan.
> Het promoten van opensource binnen scholen en bedrijven is iets waar ik de
> komende jaren wel wat energie in wil steken, maar doordat ik recent van
> job veranderd ben is mijn vrije tijd voorlopig nog wel wat beperkt...
>

> Groeten,
>
> Richard
Ik zoek nog steeds gelijkgestelde zielen voor het organiseren van een
Ict-dag-vrije-software voor scholen/openbare instellingen.
In principe linux en openoffice zou al voldoende zijn.
Meer dan 90% van scholen/ict-coordinatoren kennen geen linux en openoffice.
Volgens hen is microsoft nog steeds de standaard.

gd