[Ubuntu-be] Korte voorstelling

Sander Van der Maelen sander.vandermaelen at gmail.com
Tue Mar 25 21:01:52 GMT 2008

Hallo,

Ik had begrepen op de website dat een korte voorstelling van jezelf
wenselijk is als je je inschrijft op de mailinglist. Bij deze.
Ik ben Sander, 18 jaar, studeer geschiedenis aan de UGent en al enkele jaren
Ubuntu-gebruiker. Rond m'n 11de was ik al aan het experimenteren met
Knoppix, en ik heb ook vaak voor lange tijd met live cd's gewerkt, maar de
beslissende stap om Ubuntu te gebruiken heb ik gezet onder impuls van een
volbloed linux-adept die het al aankon om Gentoo te gebruiken. Aangezien ik
het wel heb voor gebruiksvriendelijkheid, ben ik maar bij Ubuntu gebleven.
Ik ben sinds kort (daarstraks) ook Ubuntu steunpunt in Gent (Dampoort), als
er iemand vragen heeft, mag die me altijd contacteren via de verschillende
kanalen die er zijn.

Met vriendelijke groeten,
Sander Van der Maelen.

--