[Ubuntu-be] Brugse Gerecht ontevreden over Ubuntu -> back toVista

Linuxinstallaties.be info at linuxinstallaties.be
Tue Jun 24 13:19:59 BST 2008

Hallo,

De oplossing is toch heel simpel, ik begrijp eigenlijk niet wat het
probleem is.

Stel die pc's in dat ze automatisch in *.doc of *.xls opslaan.  -->
probleem opgelost.
(in OOo:  extra, opties, laden/opslaan, algemeen , daar altijd opslaan
als ... )

Als zij nu echt willen werken met de MS standaard, ja ik zeg standaard,
wie werkt er met al die andere bestandsformaten.
99 % van de computergebruikers of zelfs meer werkt met *.doc en *.xls
waarom dan niet dat gekibbel van openstandaarden niet ophouden en gewoon
neerleggen bij de situatie. Wij met linux zijn de indringers niet de
windows gebruikers, wij moeten ons dus aanpassen aan de meerderheid en
niet andersom.

Als ik linuxcomputers of multiseatcomputers verkoop stel ik het altijd
in met *.doc , ze kunnen doormailen naar wie ze willen. EN ze zijn dan
ook het meest tevreden.

Jullie mogen daar nu tegen zijn of niet, het zijn m'n klanten die
tellen. en ps het brugse gerecht is geen klant, maar ze mogen wel altijd
klant worden :-) Als ze klant waren geweest hadden ze dus ook dit
probleem niet gehad en was dit geen groot verlies voor ubuntu !

Mvg

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder
www.linuxinstallaties.be