[Ubuntu-be] Brugse Gerecht ontevreden over Ubuntu -> back to Vista

Steven Leeman steven at leeman.be
Tue Jun 24 08:25:50 BST 2008

> vraag: is dit soms onvoldoende om te leren opslaan in .doc of in .pdf
> vanuit
> OpenOffice ?
> Of zou het ook kunnen dat je de restricties in OOo zodanig kunt zetten dat
> zij daar GEEN ander format dan .odt kunnen opslaan?
>
> Het klinkt TE gek om los te lopen, of je kan je de vraag over de
> bekwaamheid
> van het personeel/de kwaliteit van de opleiding in vraag stellen!
>
> Consequentie: volgende week krijgen zij daar opnieuw 10 PCs die allemaal
> voorzien zullen zijn van Vista, om zo - ik citeer- "toch nog te kunnen
> [...]

ik hoop dat ze in DOC gaan saven want standaard is dat DOCX
of moeten we allemaal een "compatibility" pack gaan gebruiken of ook naar
office2007/Vista migreren?

btw ODT is enkele jaren al een ISO standaard... en je kunt het ook gebruiken
in oudere office versies?
http://www.groklaw.net/article.php?story=20060504015438308