[Ubuntu-be] Ubuntu/Open Source in de zakelijke wereld

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Tue Jun 10 00:53:50 BST 2008

Op maandag 09-06-2008 om 18:20 uur [tijdzone +0200], schreef Johan
Beckers:
> Ik zag dat hier wel wat reactie op kwam, maar heb dit niet kunnen
> opvolgen aangezien ik afgelopen week in het ziekenhuis gezeten heb waar
> onze zoon geboren is.

Die uiteraard Hardy Beckers 8.06 heet?

(Grapje, en proficiat uiteraard! ;) )

> Ik zou hier toch verder willen mee gaan.
> Bestaat er concrete interesse om een gebruikersgroep te starten voor
> zelfstandigen/bedrijfsleiders die in casu Ubuntu, maar meer specifiek
> open source software gebruiken of willen gebruiken.
> Niet enkel Linux als OS, maar bv. ook OpenOffice.org op eender welke
> windows toestand.

Zoals Serge al aangaf zijn er al meerdere gelijkaardige organisaties,
zoals o.a. Profoss, de OpenDocument Society Belgium, FFII, etc.

--
Jan Claeys