[Ubuntu-be] Antwerp fair

Gunirus gunirus at linux-info.be
Mon Feb 4 21:53:22 GMT 2008

Hi everyone

Since this message is about a meeting concerning the Dipro fair in
Antwerp, i will continue in Dutch.

Hallo,

Zaterdag 23 en Zondag 24 is het weer beurs in het bouwcentrum in Antwerpen.
Dit is net zoals vorig jaar hetzelde weekend als FOSDEM, maar ik zou toch
graag nog enkele mensen willen vinden die op de beurs willen staan. Ik ga
zelf FOSDEM laten vallen, zodat ik en stijn er allebei 2 dagen zijn. Maar we
hebben nog enkele mensen meer nodig, en ook spullen. Ik en stijn brengen
beiden onze laptop mee, we hebben ook 250 cd's. Heb je nog hardware, posters,
tafelkleedjes of iets anders, of kan je naar de beurs komen, gelieve nog iets
te laten weten. Ik zou graag woensdagavond een meeting hebben in het
ubuntu-be irc kanaal op freenode. De wiki pagina is te vinden op
https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/ComputerFairs/Antwerp-hobby%26microcomputerdagen_2008

Groetjes,

Pieter