[Ubuntu-be] volunteers needed - temporary call center next sunday

Linuxinstallaties.be info at linuxinstallaties.be
Fri Apr 18 08:57:33 BST 2008

> We would like to do this on Sunday between 14 and 20h, by phone. We
> are three already, François Cauwe, Stephan Van Ingen and me, to
> volunteer, but we need more people to help us out. Ten people, each
> making about 30 phone calls, would be perfect. Please realise that you
> would have to use your own phone and not get refunded, or only a very
> limited amount!
>
> Hoping for volunteers...
>
> Sincerely,
>
> Mark
>
> P.S. Yes, I am aware of privacy implications and interruption of
> [...]

Ik zou dit toch niet op een zondag doen, kan dat niet op een zaterdag?
Je zal veel meer mensen thuis vinden en zoals je zelf al aanhaalt zijn
de mensen graag met rust gelaten op zondag. De zondag (namiddag) is
altijd voor de familie en de vrouwen zijn al blij dat meneer dan niet
achter z'n pc zit. Dat we tegenwoordig moeten betalen om als support
point cd's te kregen vind ik trouwens ook uit den boze. Ja je kan altijd
1 stuk krijgen, wat ben je daarmee als support point ?

Laatst las ik hier nog van iemand die z'n cd's uitleent ipv meegeeft,
dit lijkt mij wel een goede oplossing. Moesten we dat nu eens vragen aan
de bibliotheken zelf, zij zouden dit zeker graag uitlenen als extra service.

Mvg

Frederik