[Ubuntu-be] Voorstelling

Bart De Soete Bart.De.Soete at fedoraproject.org
Sat Apr 5 19:48:28 BST 2008

Beste allen,

Sinds ruim 5 jaar ben ik actief bezig met Linux.
Het prille begin met Debian, en vervolgens daarna Fedora.
Met Fedora ben ik me gaan inzetten voor localization, translation en
vervolgens fedora ambassador in België. Mijn hoofdactiviteit van de
laatste jaren was dan vooral implementatie bij kleine organisaties van
Linux, en de migratie van MS naar Linux. Het afgelopen jaar ben ik
steeds meer Ubuntu naast Fedora te gaan gebruiken. Omwille van meer
gebruikvriendelijke aanpak van Ubuntu en dit dus ook meer haalbaar is
voor implementaties bij organisaties, ben ik afgestapt van Fedora.
Graag sluit ik me bij Ubuntu belgian team aan om opnieuw mij
contributie aan Linux te leveren.

--
Bart De Soete,