[Ubuntu-be] Gutsy Release Party in Hasselt 20/10/2007

Bart Broeckx bartek at ubuntu-nl.org
Mon Sep 24 18:42:49 BST 2007

The text below is in Dutch, it concerns the Gutsy Release party in Hasselt
and is mainly for the dutch speaking part of Ubuntu-be

Ubuntero's,

Nog 1 maand en we houden een Release Party in Hasselt ... en een maand duurt
echt niet lang meer ...
Er hebben zich reeds 32 leden van computerclub de BitMappers gemeld om deel
te nemen aan de Gutsy Release Party in Hasselt 27/10/2007.
Tot nu toe zijn er reeds 10 Ubuntero's die bevestigd hebben en zijn er nog 4
die door carpool of tijd problemen nog onzeker zijn maar wel zullen komen.
Dat moet beter kunnen, ik wil minstens 20 Ubuntero's zien ... zeker de
mensen uit de buurt van Limburg wil ik wel eens in levende lijve tegenkomen.
Uiteraard is iedereen welkom, waar je ook woont.

Je mag je naam altijd toevoegen aan de lijst,  of antwoorden op deze mail
zodat ik je kan toevoegen.
https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/ReleaseParty/Gutsy/Hasselt20-10-2007

Tot dan,
--