[Ubuntu-be] Dipro computer fairs in West Flanders

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Sun Sep 16 21:02:59 BST 2007

Op zondag 16-09-2007 om 21:48 uur [tijdzone +0200], schreef Jan Claeys:
> Wie wil er ook nog helpen, hoe vaak, en op welke beurzen?

En wat kan je eventueel meebrengen qua materiaal...

Ik kan normaal een eID-kaartlezer meebrengen (ik heb zelf wel nog geen
eID).  Daarnaast kan ik ook een laptop meebrengen, met de nodige eID
software geïnstalleerd.

En als iemand een projector kan meebrengen, leen ik weer het oude
dia-scherm van m'n vader, zoals vorige keer in Kortrijk...   :-)

--
Jan Claeys