[Ubuntu-be] Dipro Fair Ghent IRC-meeting

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Wed Nov 21 02:18:35 GMT 2007

Op maandag 19-11-2007 om 14:10 uur [tijdzone +0100], schreef Dieter
Vanderfaeillie:
> De beurs komt dichterbij (lees volgende zondag), en het zou handig
> zijn mochten we eens (virtueel) samenkomen.
> Vandaar er (morgen) dinsdag (20 november) om 21u een irc-meeting
> gepland wordt op irc.freenode.net in de kamer #ubuntu-fair-gent
>
> Daarop kunnen we eens kijken welke zaken nog nodig zijn, en hoe alles
> praktisch zal verlopen.

<dieter_> en Jan heeft geobserveerd?

==> gelogd ja...   ;-)

Wat betreft giften: wees niet bang om iedereen die vraagt "of die CDs
gratis zijn" te vermelden dat giften zeer erg geapprecieerd worden.  ;)
(In Oostende hebben we zo ongeveer 75 euro opgehaald, waarvan ik nog een
deel moet doorstorten aan ubuntu-be overigens.)

Ik heb begrepen dat jullie met 3 of meer zullen zijn?

--
Jan Claeys