[Ubuntu-be] ict-dag (Serge van Ginderachter)

Stijn Pauwels stijn-pauwels at telenet.be
Wed Nov 14 14:21:45 GMT 2007

Ik wil ook wel meewerken aan die ict-dagen, ik zit zelf nog op school er is
al meermaals geprobeert Linux te introduceren.

Maar men stootte meestal op een 'nejet' van de directie. Mijn leraar
Informatica ik ook een drijvend kracht achter linux op scholen.

Ik denk dat men vooral niet wil omdat men niet goed weet wat het is men is
te MS afhankelijk. Daar zouden we uiteraard verandering in moeten
brengen. Zeer goed informeren is dus de boodschap

Stijn Pauwels
Beheer

www.ubuntundk.be.tt