[Ubuntu-be] ftp.belnet.be/pub

Wouter Horré wouter+ubuntu at horre.be
Mon Nov 12 09:01:04 GMT 2007

Beste ftp beheerder,

Voor de crash van de ftp-server was er een link aanwezig van
ftp.belnet.be/pub naar ftp.belnet.be. Sinds het herstel van de
ftp-server is die er niet meer. Door deze wijziging werkt het
selecteren van de belnet Ubuntu mirror via de grafische tool van
kubuntu niet meer omdat die naar ftp.belnet.be/pub/mirror/ubuntu.com
wijst. Zelf heb ik geen enkel probleem om manueel
/etc/apt/sources.list te bewerken, maar ik kan mij inbeelden dat veel
onervaren gebruikers hier problemen mee hebben. Zou u zo vriendelijk
willen zijn de link van /pub naar / terug aan te maken.

met vriendelijke groeten
Wouter Horré

--
http://wouter.horre.be/