[Ubuntu-be] VLOD beurs & Internet

François Cauwe francois at cauwe.org
Sun Mar 4 18:03:53 GMT 2007

Hey iedereen,

Op de vlod beurs is enkel internet beschikbaar via telenet hotspots...
Deze kosten 10€ per uur voor niet telenet klanten, dus niet echt
goedkoop.
We vroegen ons af als niemand zo geen Telenet hotspot-vouchers zou
hebben? Of ons kon helpen om goedkoper internet te bezorgen?

Als er iemand is die naar de beurs komt morgen en dat muismatjes in
overschot heeft zou dit ook handig kunnen zijn.

Kan iedereen dat naar de beurs komt ook zijn GSM-nummer naar mij kunnen
doormailen?

Indien je gebruik wilt maken van 1 van de 2 parkeer kaarten bel met op
voorhand zodat we kunnen afspreken voor de parkeerkaarten.

Indien je binnen wilt op de beurs; Bel me ook: 0486 22 60 21
De beurs is dagelijks open van 9 uur tot 17 uur.

Tot dan!
François