[Ubuntu-be] VLOD (Dutch)

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Sat Mar 3 07:43:09 GMT 2007

Kevin Elaerts schreef:

> Misschien kan je uit je opleiding georienteerd misschien een grote
> bijdrage leveren, want we zijn namelijk nog druk bezig met leerplannen
> samen te stellen aan de hand van opensource software voor scholen,
> misschien dat je jezelf geroepen voelt om hier aan mee te helpen, dan
> heb je een grote bijdrage geleverd en kun je je lessen gewoon volgen die
> je dan hebt.
> Laat iets weten als die suggestie je wel ligt.
> Groeten,
> Kevin Elaerts(ooit zelf nog lerarenopleiding gevolgd)

Kevin,

Bedoel je hier echt het opstellen van *leer*plannen (wettelijk verplicht
basisdocument met de eindtermen), of bedoel je het opstellen van een
*jaar*plan (hulp- en communicatiemiddel om aan te geven hoe je als
leerkracht de leerplannen gaat realiseren).

Groeten,
Mattias Campe,
leerkracht secundair onderwijs in de vakken informatica en wiskunde
(diploma: licentiaat informatica).