[Ubuntu-be] EVENT - Journées du logiciel libre 2007 à Lyon

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Sat Jul 21 01:27:00 BST 2007

Op vrijdag 20-07-2007 om 07:34 uur [tijdzone +0200], schreef marc
coevoet:
> Omdat JC mijn berichten boycot

Als je met JC mij bedoelt: ik heb nog geen enkel bericht van je
geboycot; ik heb wel al een paar keer nutteloze haatmails van jou
tegengehouden, terwijl nuttige mails gewoon doorgelaten werden.  En om
dat mogelijk te maken word je gemodereerd, en daardoor kan het even
duren voor je mail doorkomt (al had je er deze keer gewoon geen
gestuurd...).

--
Jan Claeys