[Ubuntu-be] Ubuntu: banken

Patrick Coeman patrick.coeman at 171.be
Mon Jul 9 20:55:07 BST 2007

Net zoals de bank van de post. Zelde princiepe en software.

--
Patrick Coeman

171.be
ICT consulting & beveiliging - Informatiebeveiliging naar ISO-17799 -
openbron en openstandaarden - GNU Linux, OpenBSD, FreeBSD
BTW / Ondernemingsnummer: BE-0868.969.748, Bredestraat 171 - 2620
Hemiksem, Tel:0476 959505 & 03 8777998
www.171.be - www.171hosting.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen u en ik en zal niet
zonder toestemming voor iets anders gebruikt worden.