[Ubuntu-be] Radio 1 interview tomorrow morning about Ubuntu (dutch)

Yellow Penguin yellow.penguin at edpnet.be
Wed Jan 31 07:53:26 GMT 2007

On Tue, Jan 30, 2007 at 11:30:13PM +0100, Jan Claeys wrote:
> Op dinsdag 30-01-2007 om 18:36 uur [tijdzone +0100], schreef Roel
> Huybrechts:
>
> Even een update: we hebben Mark kunnen bereiken, en hij neemt morgen
> contact op met die journalist.

Televisie journaal van zeven heeft gisteren avond ook eenzijdig
minutenlang over Vista gesproken: het woord "alternatief" (of het nu
om Mac of Linux gaat) is nog geen één keer uitgesproken geweest.

Het verbaasd me dan ook hier te lezen dat zij Linux gebruiken, zeker als
hun sites je vermelden dat jouw besturingssysteem niet ondersteund is
en dit omdat het geen IE detecteert. Jammer.

YP:~