[Ubuntu-be] Radio 1 interview tomorrow morning about Ubuntu (dutch)

ismael.demiddel at telenet.be ismael.demiddel at telenet.be
Tue Jan 30 17:58:42 GMT 2007

Ik wil me best opofferen. Ik ben nogal veel bezig met Open Source in het algemeen en probeer dit ook in het onderwijs te krijgen. Kortom ik weet wel waarover het gaat en ik kan er veel over vertellen (incl. Ubuntu).
Ik ben morgen zeker vrij dus laat me iets weten, waar ik moet zijn enzo...

Mvg
Ismaël Demiddel