[Ubuntu-be] Mail to Radio 1 (dutch)

Peter Dedecker Peter.Dedecker at UGent.be
Tue Jan 30 15:41:53 GMT 2007

Roel Huybrechts wrote:
> Microsoft lanceerde met veel poeha zijn nieuwe besturingssyteem Windows
> Vista. Er bestaat al lang een gratis alternatief voor Windows: Linux.
> Wilde geruchten zoekt uit of Linux zich ook kan meten met Vista.

Chique!  Hopelijk lukt het hen een beetje en knappen ze niet af op
cliché-zaken zoals een stuk exotische hardware.

> Ik heb wel morgenvroeg examen, dus ik ga het spijtig genoeg niet kunnen
> horen :(

Je kan het altijd herbeluisteren via de VRT-radiospeler, die helaas niet
werkt onder linux.  (je kan wel aan de streams ;-))

--
Peter Dedecker
Isabellakaai 124 - 9000 Gent