[Ubuntu-be] deadline

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Sat Jan 27 21:00:53 GMT 2007

Op zaterdag 27-01-2007 om 17:36 uur [tijdzone +0100], schreef Mattias
Campe:
> Ik ben hélemaal geen professionele advertentie-ontwerper, maar deze
> week hoorde ik over een persoon David Ogily, die voor advertenties volgende tips gaf:

Ik heb wel een beetje opleiding daarvoor gehad, en regel #1 was dat alle
regels in de reclame (en andere grafisch design) enkel dienden om
doorbroken te worden...   ;-)

Die tips zijn trouwens geen slechte leidraad, maar ze volledig opvolgen
zal je vooral een onopvallende reclame opleveren.

--
Jan Claeys