[Ubuntu-be] Taalgebruik

Bart Broeckx bartek at ubuntu-nl.org
Thu Jan 11 11:52:22 GMT 2007

Wat bedoel je hiermee Jan?
De link naar 't forum is gewoon terug te vinden op de ubuntu-be site.
Of zou die beter ook verdwijnen?

Misschien kunnen we voorschrijven wat iedereen moet goed vinden?

Of begrijp ik dit antwoord niet zo goed?

Greetz,
Bart

Op 10-01-07 heeft Jan Claeys <ubuntu at janc.be> het volgende geschreven:

> Op woensdag 10-01-2007 om 01:40 uur [tijdzone +0100], schreef Kevin
> Elaerts:
>
> Als je "FUD" wil verspreiden, ga dan a.u.b. bij Microsoft solliciteren.
> (Er zitten vziw tientallen tot enkele honderden mensen op die ML,
> waarvan de meest actieven bijna nooit op het forum zitten.)
>
> --
> Jan Claeys

Bart Broeckx
Willekensmolenstraat 83/7