[Ubuntu-be] Vlaamse onderwijs dagen & Ubuntu-be

Alexandre Ficelle alexficelle.pub at gmail.com
Thu Jan 11 01:03:56 GMT 2007

François,

    Als vroeger gezegd, vorige jaar was mijn vriendin lerares computer
klas. De school had Windows gekocht, maar wilde niet voor Office
betalen. Ze heeft dus OpenOffice.org geïnstalleerd. Ze heeft ook
TuxPaint meegebracht. Maar ze werkt dit jaar daar niet meer. De school
ligt dicht bij Luik. Is dat toch interessant?

       Alexandre