[Ubuntu-be] Fwd: E-column

Maxim Winckelmans maxim.winckelmans at gmail.com
Wed Jan 3 18:56:38 GMT 2007

Neen, ik weet dat linux meer gebruikt wordt bij servers, maar zijn argement
is de kost van het OS en ik denk dat deze factor bij bedrijven minder
belangrijk is dan bij gewone consumenten. De bedrijven betalen meerdere
duizenden euro's licentiekosten. Maar hier gaat het ook om support, scholing
personeel etc...