[Ubuntu-be] Handleiding Ubuntu - doe je mee?

Erik Dubois erik.dubois at edpnet.be
Tue Dec 18 16:48:34 GMT 2007

Handleiding voor Ubuntu voor beginners (en gevorderden)

SCHRIJVERS gezocht !

Ik had graag Ubuntu bekender gemaakt door een Nederlandstalige website te
maken www.osgids.be met een subdomain Ubuntu. Momenteel is het domein
gekocht en is er nog maar weinig te zien.

De bedoeling is dat studenten Office Management, EPM, van de KdG,
departement Office Management, deze website maken. Dit is één van hun
hoofdprojecten. Dus er is een 100% zekerheid dat deze site er komt !!

Om een website te maken moeten er 'documenten' zijn.

Vermits ik maar 1 hoofd en twee armen heb, vrees ik dat ik kracht en tijd te
kort kom om alle facetten van Ubuntu te bespreken. Er is al heel wat
geschreven en er bestaat ook een documentmanagement systeem waar we al de
documenten kunnen posten nl. http://db.osgids.org. Zo voorkomen we dubbel
werk.

Ik ben op zoek naar mensen, die misschien voor zichzelf reeds een
handleiding geschreven hebben en die herbruikbaar is om de site fraaier te
maken. Misschien wil je wel actief meewerken in het schrijven van nieuwe
projecten...

Twee luiken voor de handleidingen :
1, voor de leek
2, voor de gevorderde (Toegepaste Informatica publiek)

Momenteel ben ik al enkele maanden aan het schrijven en het wordt wat veel
voor 1 man.

Als je kan/wil helpen,laat maar iets weten via de mail. Als er betere
kanalen zijn om dit bericht te posten, laat dan aub ook een mailtje.

Op hoop van zegen dus deze mail.

Met vriendelijke groeten

Erik Dubois
Erik.Dubois en dan een @ en dan edpnet.be