[Ubuntu-be] voorstelling nieuw lid

Michael Anckaert michael at masuran.org
Mon Dec 10 14:12:35 GMT 2007

Schaubroeck, de service provider voor Besturen :)

Als je iets te zeggen hebt over hun product development, probeer eens
een cross platform initiatief op te zetten. Hier in ons bestuur zou ik
graag Ubuntu als desktop lanceren maar nog te veel van onze software
is Windows only. Aangezien we volgend jaar (of binnen 2 jaar)
mogelijks onze boekhouding van CEVI naar Schaubroeck veranderen zou
dit heeeeel welkom zijn :)

Kind regards,
Michael Anckaert