[Ubuntu-be] Promotie via rommelmarkten van vrije software/linux ??

Amedee Van Gasse amedee at amedee.be
Fri Aug 3 08:49:33 BST 2007

On Thu, August 2, 2007 22:43, sintsixtus wrote:
> Het eerste weekend van september is er een braderie te Rijsel.  Er komen
> makkelijk 2 miljoen mensen in 1 weekend.  Dat valt dikwijls ook samen
> met ... de grote rommelmarkt van Kemmel...
>
> De vrije soft & linux clubs zullen er zijn ...

Interessant.
Aangezien het niet in België is maar in Frankrijk, misschien moet je dit
ook eens melden op ubuntu-fr?

All: hoe zit het bij ons met rommelmarkten en braderieën?
Waarschijnlijk is daar ook wel een kostprijs aan verbonden, ivm de
standplaats?

Het eerste weekend van september zijn er in Sint-Niklaas de Vredesfeesten
(ballonfeesten). Om iets te doen in de algemene programmatie zal het wel
te laat zijn, maar er zijn een aantal randevenementen en braderieën waar
wel iets ingepast kan worden. Ik heb zelf geen tijd om het te organiseren,
maar ik kan eventueel wel contacten leggen met de organisatie van de
Vredesfeesten.

Hoe zit het in de andere Belgische steden en gemeenten qua zomerevenementen?

Misschien is dit een idee om mee te nemen voor volgende zomer. Denk dat we
nu wat laat zijn. Maar over een half jaar zijn er dan weer de
kerstmarkten. :)

--
Amedee