[Ubuntu-be] wat is er nu zo uitzonderlijk aan Ubuntu?

Peter Dedecker Peter.Dedecker at UGent.be
Fri Apr 27 10:25:07 BST 2007

Jan Claeys wrote:

> Er is geen open source mms: plugin voor gstreamer, wel een commerciële.

Gewoon VLC installeren en dat werkt allemaal, zonder het toevoegen van
extra repo's zoals medibuntu ed.  Wel universe/multiverse aanzetten,
maar dat gebeurt bijna standaard zeker?

--
Peter Dedecker
Isabellakaai 124 - 9000 Gent