[Ubuntu-be] generic kernel en Feisty

Kristoff Bonne kristoff.bonne at skypro.be
Tue Apr 24 06:39:36 BST 2007

Gegroet,

Vraag 2 i.v.m. de installatie van Feisty op deze laptop.

Deze nieuwe computer heeft een Intel Core Duo. Ik heb echter gemerkt dat
met de standaard "386" kernel, er maar één van de twee processoren
gebruikt wordt.

Na een beetje zoeken heb ik gevonden dat je daarvoor de "generic" kernel
nodig hebt, maar als ik die installeer en gebruik; dan heeft die
problemen met het vinden van de drivers voor de wlan. (een "Intel
PRO/Wireless 3945ABG").

Zijn er bepaalde zaken die men nog moet doen om een "generic" kernel te
gebruiken?

Cheerio! Kr. Bonne.