[Ubuntu-be] ubuntu supportpunten

Mark Van den Borre mvdborre at gmail.com
Sat Apr 21 21:18:45 BST 2007

Rough EN summary of an originally NL conversation

"Wouldn't it be better to have shops distribute the ubuntu cd's
instead of people at home?"
Both are complimentary.

"In the shop here, I get people who have already tried contacting
other support points before."
This is an issue of quality control.

Op 21-04-07 heeft Linuxinstallaties.be<info at linuxinstallaties.be> het
volgende geschreven:
> Hallo ubuntuvrienden,
>
> Zou het niet beter zijn dat er ubuntu cd's kunnen afgehaalt worden in
> winkels i.p.v. bij de sommige mensen thuis?
Beide vullen elkaar aan. Het verhaal van een vrijwilliger die ubuntu
zo boeiend vindt dat hij de Blijde Boodschap (TM) wil verkondigen
spreekt soms veel meer aan dan een winkel en vice versa.

> Vb. hier is het een computerwinkel en krijg ik altijd te horen dat ze al
> iemand anders proberen te contacteren hebben om een gratis ubuntu cd te
> kunnen afhalen, voordat ze bij mij terecht gekomen zijn.
Kwaliteitscontrole is zeker iets waaraan we moeten denken.

> De mensen vinden het goed als ze op vaste openingsuren altijd een ubuntu
> cd kunnen afhalen. Hier komen ze soms van ver om een cd'ke af te halen.
Zeer goede zaak.

Groeten,

Mark
--