[Ubuntu-be] ict praktijkdag

guy duportail guy at linux-service.be
Wed Apr 18 13:24:28 BST 2007

reeds antwoord gekregen:
guy
Beste,

Dank voor de interesse. Ik verwacht eerstdaags extra info over de ICT-beurs en
modaliteiten voor de standhouders.
We herbekijken intern een aantal zaken omdat ik erop aangedrongen heb de
ICT-beurs open te stellen voor iedereen.
Niet evident, want de ICT-praktijkdag is uitgewerkt vanuit Microsoft en wordt
nog steeds enorm gesteund door hen.
Maar gelukkig is Microsoft België op educatief vlak zeer open voor
samenwerking en lijkt het in orde te komen om ook open source toepassingen
voor te stellen.

Dank voor het geduld.
Zodra ik meer info heb, speel ik het door.

Mvg
 Hans De Four
Mede-organisator ICT-praktijkdag www.ictdag.be