[Ubuntu-be] Gratis computers ...

Marc marcsje at fulladsl.be
Mon Apr 16 17:16:44 BST 2007

Jan Claeys schreef:

> Dat is diefstal, en ga je dus maar ergens anders bespreken.
> This is theft, so please go talk about this elsewhere.

Als je de wetten wil veranderen, moet je weten wat je wilt.

Ik ben dat hier in de westhoek al gaan vertellen aan enkele mensen (dat
ze beide werken, 200MMX en pIII/700) en ik heb een politieker gevraagd
waarom dat hier niet kan, of dat misschien is omdat ze een zonneslag
hebben (weet je wel, ze zijn keihard jaloers als je iets "gratis"
krijgt, jawel, "gratis", want ik ben er nu al de ganse dag mee bezig, is
dan dan nog gratis ??...

Als je weet wat je wil (pcs om linux te demonstreren/ Marc aankalgen,
wie weet), dan hang je gewoon aan de grote klok dat Windows XP nog
werkte, vol virussen zat, ik de prive administratie van een zelfstandige
als nexsys.be kon inkijken, en het nog leuk vond ook.

Marc
PS: ik ben systeemmanager van een groot bedrijf en een unif geweest, en
weet wel wat discretie is PUNT.  Diegene die nooit zo'n job gedaan
hebben (of een gebrek aan maturiteit), roepen en tieren maar wat...

Shortwave transmissions in English, Francais, Nederlands, Deutsch, Suid-Afrikaans, Chinese, Dansk, Urdu, Cantonese, Greek, Spanish, Portuguese, ...
http://languageradio.tk   Updated every 2-3 months.