[Ubuntu-be] Gratis computers ...

Marc marcsje at fulladsl.be
Mon Apr 16 05:45:03 BST 2007

http://Gratiscomputers.tk

Op een containerpark, waar ze (oogluikend ?? of "reglementair") toelaten
dat je wat meeneemt, nam ik verleden week 3 bakken van comps mee.

Alvast 1 MMX die werkt.  Ook een ??700Mhz/PIII die een grafische kaart
ontbreekt, plus een bak met voeding (wellicht nieuw, ongebruikt).

Ik zou jullie aanzetten het te proberen, het was op een containerpark in
Vlaams Brabant, ik kom er soms, mijn schoonzus woont er ...  Hier aan de
kust heb ik nog niemand tot het redelijk inzicht kunnen brengen dat je
met oude comps wat kunt doen, laat ons zeggen: ze hebben hier last van
een zonneslag ...

Die comps kan ik makkelijk kwijt, aan mijn eigen familie bvb ! (   ;-)

Ik wil via tel wel zeggen waar het was ..
Blijkbaar kunen niet inwoners ook naar het park, je koopt een
strippenkaart ...  1,25 euro per keer dat je wagen wat zwaarder wordt
bij het buitenrijden ...

057 20 00 16

Marc

Shortwave transmissions in English, Francais, Nederlands, Deutsch, Suid-Afrikaans, Chinese, Dansk, Urdu, Cantonese, Greek, Spanish, Portuguese, ...
http://languageradio.tk   Updated every 2-3 months.