[Ubuntu-be] anonymous donation received

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Tue Apr 3 14:42:34 BST 2007

Please write English on this list; there are people with at least 3
different mother tongues subscribed.

Also, next time please stay on-topic within a thread.

Op dinsdag 03-04-2007 om 13:33 uur [tijdzone +0200], schreef Marc:
> Ik heb zonet geklaagd bijk IVVO.be over containerparken: er wordt enorm
> veel (computer)materiaal gedumpt dat NOG WERKT. Als enkel
> mensen/vrijwilligers zouden toegelaten worden, zou je in geen tijd een
> park van linux computers hebben, en om ze af te zetten, heb je ook geen
> probleem ...

That's what "kringloopcentra" and other PC recycle companies (like e.g.
Oxfam, RecuPC, etc.) are for.

> Let wel: linux is een effort van de gemeenschap, en dus betaald met
> belastinggeld.

(I hope) You know this is bullshit...

> Als dat niet kan/mag renderen moet je maar een beetje
> belastinggeld ontduiken, of verbranden, het is me gelijk ...

This is totally off-topic, please refrain from posting political
comments unless they are clearly related to Ubuntu Belgium.

--
Jan Claeys