[Ubuntu-be] Back to life ! (+inauguration d'une école à Vivegnis)

mongolito404 mongolito404 at gmail.com
Mon Sep 11 08:38:40 BST 2006

Hoi

J'ai toujours une cinquantaine de CDs Dapper dans mon bureau (Namur -
FUNDP) que je peux faire remonter sur LLN. On peut arranger un rdv.
dans l'une des deux ville, ou un gare intermédiaire (si ca tombe
pendant mon transit maison-boulot).

I still have about 50 Dapper CDs at my office (Namen, FUNDP). I can
also bring them to LLN. We can arrange a meetign in one of the two
cities or any train station between them (if it mathes my home-work
transit).

P.

--
mongolito404, king of the mongolian people