[Ubuntu-be] ubuntu and mac

Pieter Baele pieter.baele at telenet.be
Mon Nov 27 22:14:30 GMT 2006

Beste Marc,

Ik ben momenteel bezig met een installatie van linux op macbook.
(tripleboot) Mss wordt dit gentoo ipv ubuntu.

Voor de rest géén ervaring (met PPC,...)
Ik heb wel een aantal weken distributies gebruikt in Parallels, op
verschillende manieren.

Na de examens wil ik wel eens een demo geven, nu is het de komende
weken te druk.

mvg Pieter Baele
pieter.baele at telenet.be

Unix and C are the ultimate computer viruses. 	(Richard P Gabriel)