Re: [Ubuntu-be] Mission évangélisation, phase 1

Bram Bonné me.gooz at gmail.com
Sat Mar 18 08:38:58 GMT 2006

Goh, prachtig!
Hier in de buurt is geen ENKELE winkel te bespeuren die Linux preinstalled
op zijn PC's heeft staan. Als je bij ons al een Linux-distributie wil, moet
je naar de Boek&Soft gaan (een winkel met computerboeken), waar je dan enkel
aan een kopie van SuSE kan geraken. Ik hoop dat ook ik er ooit verandering
in zal kunnen brengen.

Mvg,
Bram