[Ubuntu-be] Ubuntu-be opgepikt door Datanews 'digitaal dagblad'...

Wouter Ommeslag wouter.ommeslag at skynet.be
Wed Jun 7 21:42:29 BST 2006

Op wo, 07-06-2006 te 22:07 +0200, schreef Serge van Ginderachter:
> On Wed, 2006-06-07 at 20:58 +0200, Amedee Van Gasse wrote:
> Lijkt mij zeker geen dom idee. Ik zie dat ook wel gebeuren.
> De vraag is nu, hoe en via wie nemen we daar contact mee?

Als het iets kan helpen: waar ik studeer (EHSAL, Brussel) gaf dit jaar een journalist van het VRT journaal sociologie. Zijn naam was Michaël Van Droogenbroeck, michael.vandroogenbroeck at vrt.be For what it's worth ;-)

Even van de gelegenheid gebruik maken me voor te stellen: Ik gebruik Ubuntu sinds april van dit jaar, dus ik ben een newbie/noob. Ik studeer handelswetenschappen aan EHSAL en ik ben lid van OVCC (www.ovcc.be).

Vele groeten,
Wouter