[Ubuntu-be] Linuxworld Utrecht op 11 & 12 oktober 2006

Mark Van den Borre mvdborre at gmail.com
Thu Jun 8 10:19:36 BST 2006

On 6/8/06, Patrick Coeman <patrick.coeman at 171.be> wrote:
> Op 11 en 12 oktober ek. is Linuxworld in de buurt. Deze expo (gaat samen
> door met enkele andere, vorig jaar met Infosecurity.nl en ene
> datastorage beurs) is binnen de lage landen 1 van de weinige linux
> events. Er is daar ook plaats voor niet-commerciele dingen in een
> voorbehouden stand. Ben daar de voorbije 2 jaar geweest en twas steeds
> de moeite. De bezoekers zijn meestal uit de zakelijke wereld en de die
> hard freaks :-)
>
> Mijn vraag:
>
> Is het niet een moment om te vragen aan de Ubuntu Nederland gemeenschap
> [...]
Als jij wil informeren bij
* ubuntu-nl.org of ze daar gaan staan, en of we samen iets kunnen doen
* Ubuntu Foundation of Canonical of ze daar zelf gaan staan
* beursorganisatoren of we daar een hoekje in de non-profit-hoek
zouden kunnen krijgen

... dan zou dat goed zijn.

Ondersteuning vragen bij de Ubuntu Foundation lijkt me voorlopig nog
wat voorbarig.

Mark
--
Mark Van den Borre